Tervetuloa mukaan Kannuksen kaupungin LIVEjumppiin.

Jumppaaminen tapahtuu omassa kodissa etänä älylaittteella. Ohjaaja on livenä ohjaamassa omalla laitteellaan.

Osallistuminen on maksutonta ja tapahtuu Hangouts meet alustalla sähköpostin kautta liittymällä.

Päivitämme uuden kalenterin aina perjantaisin.

 

Näin liityt:

  1. Lähetä sähköpostia osoitteeseen: liikunta@kannus.fi
  2. Laita otsikkoon päivä ja jumpan nimi sekä kellonaika ja lähetä sähköposti.
    • esimerkiksi otsikko: "maanantain kehonhuolto klo 10.45"
    • Otsikoinnilla varmistat että osaamme liittää sinut oikeaan jumppaan. Samalla sähköpostilla voi pyyttää liittymistä useampaan jumppaan.
  3. Lisäämme sähköpostiosoitteesi tapahtumaan ja saat sähköpostiisi kutsun liittyä livejumppaan älylaitteellasi. (puhelin, tabletti, tietokone)

 

Alla viikon 15 livejumppa kalenterit. Jos sinulle herää kysymyksiä tai haluat antaa palautetta voi ottaa yhteyttä liikunta@kannus.fi 

Kehitämme toimintaa joten seuraa ilmoittelua. Mukavia treenjä!

 

Voit liittyä jumppaan myös alla olevan kalenterin kautta:

 

 

 

Kotijumppa 30´

Koko kehon lihaskuntoharjoittelua. Sisältää lämmittelyn, lihaskunto-osuuden ja lyhyet venyttelyt. Tunnit vaihtelevat sisällöitään. Osa tunneista on eri teemoilla esim. keskivartalo, ylävartalo, jalat, RVP.

Kehonhuolto 30´

Jokaiselle liikkujalle sopivia kehoa huoltavia liikkeitä sekä venyttelyjä. Tunnit vaihtelevat sisällöitään. Osa tunneista on eri teemoilla esim. putkirulla.

Lasten jumppa 15´

Pääsääntöisesti alle kouluikäisille suunnattuja liikunnallisia tehtäviä ohjaajan johdolla. Harjoittelemme perusliikunta taitoja leikin kautta. Välineinä muun muassa tyyny, pehmolelu, pallo.. Tunnit vaihtelevat sisällöitään.

Taukojumppa 5´

5 minuutin liikunnallinen katkaisu työpäivään ja istumiseen kaksi kertaa päivässä. Pääpaino niska-hartia seudussa ja liikkuvuuksien avaamisessa. Otetaan tavaksi!

Syke kotijumppa 30´

Aerobista kestävyyttä sekä lihaskestävyyttä kehittävä treeni. Sisältää lämmittelyn, sykeosuuden ja lyhyet venyttelyt. Tunnit vaihtelevat sisällöitään.

Miesten kotijumppa 30´

Koko kehon lihaskuntoharjoittelua helpoilla liikkeillä toteutettuna. Sisältää lämmittelyn, lihaskunto-osuuden ja lyhyet venyttelyt. Tunnit vaihtelevat sisällöitään. Soveltuu kaiken kuntoisille.

Kotijumppa välineellä 30´

Livekalenteri sisältää myös vaihtelevia treenejä eri välineillä. Esimerkiksi kahvakuula, keppi, kuminauha, tuoli, käsipainot.

.

.

Perusvälineinä kaikkiin jumppiin tuoli ja matto sekä halutessasi käsipainot (esimerkiksi juomapullot/kahvipaketit)

.

Huomioithan oman kuntotasosi ja muut mahdolliset rajoitteet ja pidät tarvittaessa taukoja. Kotona tulee ottaa huomioon, että sinulla on esteetön tila jumpata. Asianmukaisilla kengillä saat jumpasta turvallisen (avojaloin, tossut, sisäkengät)

 

Vapaa-aika