ETÄJUMPAT
 
- voit osallistua yhteen tai kaikkiin jumppiin maksamalla maksun verkkokaupan kautta https://verkkokauppa.kannus.fi, täytä myös lomake: nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite
- maksettuasi saat sähköpostiisi kutsun liittyä etäjumppiin, HUOM saat kutsun jumppaan viimeistään tuntia ennen jumppan alkamista.
- jumpat toimivat google meets palvelun välityksellä.
 
 

Etäjumppa 15€/hlö/6 vko (3.5.-11.6.2021)

etä touko/kesä 21 
 
Etäjumppa  5€ /hlö /vko 23


6 vko:n (3.5 - 11.6.2021) jaksoon sisältyy myös vko 23:n etäjumpat (eli 6:n viikon jakson ostaneiden ei tarvitse ostaa erikseen vko 23 jumppia). 
 
vko 23 etäjumppa


Kotijumppa 
Koko kehon lihaskuntoharjoittelua. Sisältää lyhyen lämmittelyn ja lihaskunto-osuuden. Tunnit vaihtelevat sisällöiltään. 

Kotikuntopiiri
Koko kehon harjoittelua kuntopiirin omaisesti kotijumpan keinoin. Kehittää etenkin lihaskestävyyttä

Ikääntyvien käsipainojumppa
Puolen tunnin treeni käsipainoilla. Sisältää lyhyen lämmittelyosuuden. Treenin tavoitteena on käydä koko keho läpi. Harjoitus kehittää lihaskestävyyttä. Suunnattu ikääntyville, mutta soveltuu myös kaikille liikkujille. 

Kahvakuula
Puolen tunnin treeni kahvakuulalla. Sisältää lyhyen lämmittelyn, koko kehon kahvakuultaharjoittelun sekä lyhyen loppupalauttelun. Tehokas puolituntinen.

Käsipaino
Käsipainojumppa on kaikille suunnattu lihaskuntoa ja kestävyyttä parantava harjoitus. Soveltuu kaiken kuntoisille liikkujille. Tarvitset käsipainot tai jotkut kotoasi löytyvät välineet (esim. kahvipaketin).

Kehonhuolto (toiminnallinen)
Jokaiselle liikkujalle sopivia kehoa huoltavia liikkeitä sekä venyttelyjä. Tunnit vaihtelevat sisällöiltään.

Kehonhuoltoa (rauhallisesti venytellen)
Koko kehoa läpikäyvä venytysharjoitus rauhalliseen tahtiin. 

Reisi-Vatsa-Pakara
Kehon painolla tehtävää kotijumppaa, jossa painopistealueena reisien, vatsan ja pakaroiden seutu. Sisältää alkulämmittely osuuden. 

Syke kotijumppa

Sykettä nostattavaa kotijumppaa oman kehon painoilla.

Perusvälineinä kaikkiin jumppiin matto sekä halutessasi käsipainot (esimerkiksi juomapullot/kahvipaketit)
Huomioithan oman kuntotasosi ja muut mahdolliset rajoitteet ja pidät tarvittaessa taukoja. Kotona tulee ottaa huomioon, että sinulla on esteetön tila jumpata. Asianmukaisilla kengillä saat jumpasta turvallisen (avojaloin, tossut, sisäkengät).
 
 
Tervetuloa liikkumaan myös etänä!