Ohjattu toiminta viikoilla 23 & 24 (1.6-12.6.2020)

 

Järjestämme kesäkuun alussa ohjattua toimintaa sekä etäyhteydellä (LIVE) että paikan päällä. Koosteen toiminnasta näet alla olevasta kuvasta ja tuntikuvaukset sekä lisätiedot näet rullaamalla sivua alaspäin. Tervetuloa mukaan!

Ohjattu toiminta paikanpäällä

 

Lasten liikunta 8-12 vuotiaille klo 16.30-17.30  tiistaina 2.6 & 9.6 

Monipuolista ja hauskaa liikuntaa ulkona eri ympäristöissä. Kokoontuminen KitinVaparin etuovelle. Pukeudu sään mukaisesti. Osallistuminen on maksutonta. Ilmoittaudu ohjaajalle paikan päällä. Mukaan pääsee 30 ensimmäisenä paikalle saapunutta.

Porrastreeni klo 17.00-17.45 torstaina 4.6 & 11.6 

Sisältää lämmittelyosuuden, lihaskunto- ja hapenottokyvyn harjoittelua kuntoportaissa sekä loppujäähdyttelyt. Soveltuu kaikenkuntoisille ja harjoittelua voi keventää tai tehdä haastavammaksi ohjaajan ohjeiden ja omien tuntemusten mukaan. Kokoontuminen Kitinkankaan kuntoportaiden luona. Osallistumismaksu 4€/kerta maksetaan KitinVaparin vastaanottoon. Ei ennakkoilmoittautumista. Mukaan pääsee 30 ensimmäisenä paikalle saapunutta.

Uimakoulut

Lisätiedot ja ilmoittautumisohjeet TÄÄLTÄ

Vesijumppa

Uimahallissa terapia-altaalla on vesijumppanäyttö jonka on avulla voit jumpata aina uimahallin aukiollessa. 

 

Nuorten laavuillat

 

Mukavaa yhdessäoloa ja makkaranpaistoa, mukana Arto Marjala ja Susanna Lehtonen-Sarlin. Sateen sattuessa kokoonnumme nuorisotila Ylärillä.

Alle 13 -vuotiaat nuoret ke 3.6 & 10.6 klo 16.00-18.00

Yli 13 -vuotiaat nuoret ke 3.6 & 10.6 klo 18.00-20.30

 

Livejumpat

Perusvälineinä kaikkiin jumppiin tuoli ja matto sekä halutessasi käsipainot (esimerkiksi juomapullot/kahvipaketit)

Huomioithan oman kuntotasosi ja muut mahdolliset rajoitteet ja pidät tarvittaessa taukoja. Kotona tulee ottaa huomioon, että sinulla on esteetön tila jumpata. Asianmukaisilla kengillä saat jumpasta turvallisen (avojaloin, tossut, sisäkengät)

Kotijumppa 30´

Koko kehon lihaskuntoharjoittelua. Sisältää lämmittelyn, lihaskunto-osuuden ja lyhyet venyttelyt. Tunnit vaihtelevat sisällöitään. Osa tunneista on eri teemoilla esim. keskivartalo, ylävartalo, jalat, RVP.

Kehonhuolto 30´

Jokaiselle liikkujalle sopivia kehoa huoltavia liikkeitä sekä venyttelyjä. Tunnit vaihtelevat sisällöitään. Osa tunneista on eri teemoilla esim. putkirulla.

Lasten jumppa 15´

Pääsääntöisesti alle kouluikäisille suunnattuja liikunnallisia tehtäviä ohjaajan johdolla. Harjoittelemme perusliikunta taitoja leikin kautta. Välineinä muun muassa tyyny, pehmolelu, pallo.. Tunnit vaihtelevat sisällöitään.

Taukojumppa 5´

5 minuutin liikunnallinen katkaisu työpäivään ja istumiseen kaksi kertaa päivässä. Pääpaino niska-hartia seudussa ja liikkuvuuksien avaamisessa. Otetaan tavaksi!

Syke kotijumppa 30´

Aerobista kestävyyttä sekä lihaskestävyyttä kehittävä treeni. Sisältää lämmittelyn, sykeosuuden ja lyhyet venyttelyt. Tunnit vaihtelevat sisällöitään.

Miesten kotijumppa 30´

Koko kehon lihaskuntoharjoittelua helpoilla liikkeillä toteutettuna. Sisältää lämmittelyn, lihaskunto-osuuden ja lyhyet venyttelyt. Tunnit vaihtelevat sisällöitään. Soveltuu kaiken kuntoisille.

Kotijumppa välineellä 30´

Livekalenteri sisältää myös vaihtelevia treenejä eri välineillä. Esimerkiksi kahvakuula, keppi, kuminauha, tuoli, käsipainot.

 

Näin pääset mukaan Kannuksen kaupungin LIVEjumppiin.

Jumppaaminen tapahtuu omassa kodissa etänä älylaitteella. Ohjaaja on livenä ohjaamassa omalla laitteellaan. Osallistuminen on maksutonta ja tapahtuu Hangouts meet alustalla sähköpostin kautta liittymällä. Päivitämme uuden kalenterin aina perjantaisin.

Näin liityt:

  1. Lähetä sähköpostia osoitteeseen: liikunta@kannus.fi
  2. Laita otsikkoon päivä ja jumpan nimi sekä kellonaika ja lähetä sähköposti.
    • esimerkiksi otsikko: "maanantain kehonhuolto klo 10.45"
    • Otsikoinnilla varmistat että osaamme liittää sinut oikeaan jumppaan. Samalla sähköpostilla voi pyyttää liittymistä useampaan jumppaan.
  3. Lisäämme sähköpostiosoitteesi tapahtumaan ja saat sähköpostiisi kutsun liittyä livejumppaan älylaitteellasi. (puhelin, tabletti, tietokone)

 Jos sinulle herää kysymyksiä tai haluat antaa palautetta voi ottaa yhteyttä liikunta@kannus.fi 

Kehitämme toimintaa joten seuraa ilmoittelua. Mukavia treenejä!

 

 

Vapaa-aika